ACTUALITAT
Pacte a Balaguer per impulsar més equipaments esportius
El ple deBalaguer va acordar ahir a la nit per unanimitat impulsar la construcció de nous equipaments esportius a l’entorn de l’antigaInpacsa. La proposta va sorgir inicialment com una moció conjunta dels grups de Junts i Treballem per Balaguer, als quals es va afegir posteriorment ERC.
En la sessió va rebre el suport de l’equip de govern del PSC i de la resta de formacions amb representació a la Paeria. Aquest acord arriba després que setze clubs esportius de la capital de la Noguera emetessin un comunicat conjunt per denunciar la falta d’instal·lacions per a les seues activitats.
El text aprovat preveu la redacció per part de l’ajuntament d’un pla estratègic d’instal·lacions esportives, amb la finalitat d’impulsar la construcció de nous equipaments com una pista esportiva, un pavelló poliesportiu, una piscina climatitzada i un camp de futbol. Per una altra banda, el ple va aprovar per unanimitat una moció presentada pel grup d’ERC per exigir un servei de correus de qualitat.

